ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ, ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΤΡΩΝΕ

Η οικονομική κρίση που περνάει η χώρα μας έχει αρχίσει και παίρνει πολύ άσχημες διαστάσεις. Η χώρα είναι στο όριο της πτώχευσης και ο απλός λαός δεν γνωρίζει τι θα του ξημερώσει την επόμενη ημέρα. Το παράδοξο στην υπόθεση είναι ότι αυτό το χρέος καλείται να το καλύψει ο απλός εργαζόμενος και ο συνταξιούχος με την κυβέρνηση να ανακοινώνει μέτρα τα οποία είναι δυσβάσταχτα και ο περισσότερος κόσμος έχει αρχίσει να έχει βιοποριστικά προβλήματα. Το ερώτημα είναι, με τις θυσίες που καλείται να κάνει ο απλός κοσμάκης διορθώνεται κάτι; Πάει η χώρα και η οικονομία της προς το καλύτερο; Και το άλλο ερώτημα είναι, οι βουλευτές και οι επιχειρηματίες συμμετέχουν στα μέτρα αυτά, βοηθάνε και από τη μεριά τους να βελτιωθεί η χώρα;

Μάλλον η κρίση και οι περικοπές δεν ισχύουν για όλους. Καθημερινά βγαίνουν στην επιφάνεια σκάνδαλα μικρά και μεγάλα τα οποία αποδεικνύουν ότι μόνο ο απλός πολίτης πληρώνει το οικονομικό αδιέξοδο που έχουν φέρει κάποιοι τη χώρα και οι οποίοι συνεχίζουν να τρώνε με χρυσά κουτάλια χωρίς να έχουν κανέναν ηθικό ενδοιασμό. Και σκεφτείτε να προστεθούν και τα σκάνδαλα τα οποία δεν βγαίνουν προς τα έξω ή θάβονται από τα κατευθυνόμενα ΜΜΕ.

                            

Λίγες μόνο ώρες από την παρουσίαση των νέων μέτρων λιτότητας ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου πήρε τη βαλίτσα του και επιβιβάστηκε στο πολυτελέστατο Lear Jet της κυβέρνησης με προορισμό την Ουάσινγκτον. Ένα ταξίδι που θα μπορούσε να στοιχίσει πολύ λίγα χρήματα στην περίπτωση που γινόταν με πολιτική πτήση θα ΜΑΣ κοστίσει 150.000 ευρώ, προκειμένου να ταξιδέψει με άνεση ο Γ. Παπακωνσταντίνου, οι συνεργάτες του και ο γιός του που τον συνοδεύουν στο ταξίδι.
Σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα ο κ. Παπακωνσταντίνου επέλεξε να βρεθεί στην αμερικανική πρωτεύουσα για τις εργασίες της εαρινής συνόδου του ΔΝΤ, χρησιμοποιώντας τη ναυαρχίδα του VIP στολίσκου της Ελληνικής κυβέρνησης, το προεδρικό Gulfstream.
H δαπάνη αυτής της πτήσης, δεδομένου ότι το ωριαίο πτητικό κόστος αυτού του τύπου αεροσκάφους, βάσει των επίσημων στοιχείων του Πενταγώνου ανέρχεται στα 6.000 ευρώ, θα ξεπεράσει τις 150.000 ευρώ. Να σημειωθεί πως στο ποσό δεν συμπεριλαμβάνονται τα τέλη προσγείωσης και στάθμευσης, αλλά ούτε και τα οδοιπορικά όπως επίσης και τα έξοδα διανυκτερεύσεων των μελών του πληρώματος.
Εντύπωση προκαλεί και το γεγονός πως ο υπουργός Οικονομικών στο ταξίδι με το κυβερνητικό αεροσκάφος για συνομιλίες με τους επιτελείς του ΔΝΤ εκτός των συνεργατών συνοδευόταν και από τον μεγαλύτερό του γιο.

Την ίδια στιγμή το μέσο κόστος της θέσης «Business» στις πτήσεις Αθήνα-Ουάσινγκτον τιμολογείται στα 2.200 ευρώ, ενώ η οικονομική θέση κοστίζει 1.200 ευρώ.
Μια μαύρη BMW πέρασε σαν αστραπή έξω από το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Ελευσίνας.Οι σκοποί άνοιξαν τις μπάρες και το αυτοκίνητο που μεταφέρει τον Γ. Παπακωνσταντίνου κατευθύνεται στην πίστα απογείωσης των κυβερνητικών αεροσκαφών. Λίγο μετά τις έξι το απόγευμα ο υπουργός Οικονομικών επιβιβάζεται στο κυβερνητικό αεροσκάφος Gulfstream V που βρίσκεται στο βάθος του αεροδρομίου.
Από νωρίς το μεσημέρι βρίσκονταν εκεί οι κυβερνήτες ο μηχανικός, ο φροντιστής και οι δύο ιπτάμενοι συνοδοί που θα φρόντιζαν την πτήση μέχρι την Ουάσιγκτον. Πέντε λεπτά μετά τις πέντε το απόγευμα ο κυβερνήτης άνοιξε τις τουρμπίνες του αεροσκάφους, ενώ το υπόλοιπο πλήρωμα ήλεγχε το αεροσκάφος ώστε να είναι έτοιμο για την απογείωση. Στις πέντε και μισή ένα μαύρο αυτοκίνητο εμφανίζεται και από μέσα βγαίνουν δύο άτομα της αερονομίας οι οποίοι παίρνουν θέση μπροστά από το αεροπλάνο. Στις έξι παρά τέταρτο η μαύρη BMW φτάνει έξω από τον χώρο της VIP αίθουσας. Από το αυτοκίνητο αποβιβάζονται ο Υπουργός Οικονομικών, ο γιός του η ιδιαιτέρα του και η στενή του συνεργάτης Λεμονιά Παπαδάκου η οποία δε λείπει από κανένα υπουργικό ταξίδι. Από ένα άλλο αυτοκίνητο αποβιβάστηκε ο καθηγητής Οικονομικών Γ. Ζανιάς καθώς και τα άλλα μέλη της υπουργικής συνοδείας. Εκτός από το πλήρωμα στο αεροσκάφος επιβιβάστηκαν άλλα οκτώ άτομα το οποίο το οποίο στις έξι παρά δέκα το απόγευμα απογειώθηκε από την Ελευσίνα, για το υπερπολυτελές ταξίδι, την ώρα που ο υπουργός Οικονομικών ανακοινώνει μέτρα εξαθλιώνοντας την καθημερινότητα των Ελλήνων.

                             

Έχουμε και από την άλλη την υπόθεση με το διαζύγιο της Μιλένας Αποστολάκη όπου η Βουλή καλείται να πληρώσει. Όλα ξεκίνησαν με την απορριπτική απόφαση των βουλευτών να αφαιρεθεί η βουλευτική ασυλία της Υφυπουργού Γεωργικής Ανάπτυξης και βουλευτού του ΠΑΣΟΚ Μιλένας Αποστολάκη, στην προσπάθειά τους να την προστατέψουνε από μια μήνυση που κατέθεσε εναντίον της ο πρώην σύζυγός της εισαγωγέας αυτοκινήτων Πολυχρόνης Συγγελίδης. Έτσι, ο πρώην σύζυγος της, αφού η ίδια αθέτησε τη συμφωνία να βλέπει ο πρώην άντρας της τα παιδιά της, αναγκάστηκε και προσέφυγε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και εκείνο εξέδωσε απόφαση με την οποία καταδικάζει τη Βουλή, επιβάλλοντας πρόστιμο 12.000 ευρώ για την απόφασή της και 7.000 ευρώ για τα δικαστικά έξοδα. Είναι μια ιστορική απόφαση που επιβεβαιώνει την κατάχρηση της βουλευτικής ασυλίας και γενικώς πρωτάκουστο να πληρώνει η Βουλή, δηλαδή ο απλός πολίτης το διαζύγιο της κυρίας Μιλένας Αποστολάκη.

Και μέσα σε όλα αυτά τα πολύ όμορφα σκηνικά, την πόρτα εξόδου σε 250.000 εργαζομένους που εργάζονται σε καθεστώς βαρέων και ανθυγιεινών δείχνει η κυβέρνηση, κατόπιν απαιτήσεως των όρων δανεισμού. Μόνο το 10% του εργατικού δυναμικού της χώρας θα παραμείνει στον κλάδο. Ενα ακόμα δυσάρεστο μέτρο που θίγει χιλιάδες εργαζομένους εξετάζει προς εφαρμογή το υπουργείο Εργασίας, καθώς σύμφωνα με δημοσίευμα, την πόρτα εξόδου από το καθεστώς Βαρέων και Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων αναμένεται να δουν σύντομα περίπου 250.000 εργαζόμενοι. Η 11µελής επιτροπή που έχει συσταθεί στο υπουργείο Εργασίας αναμένεται να ενεργοποιηθεί εντός του Μαΐου, ώστε να γνωμοδοτήσει έως τον Ιούνιο για την υπαγωγή ή εξαίρεση εργασιών, ειδικοτήτων ή χώρων εργασίας στα ΒΑΕ. Στη συνέχεια µε σχέδιο νόμου θα τεθεί σε ισχύ, από την 1η Ιουλίου 2011, η νέα λίστα η οποία θα περιλαμβάνει τουλάχιστον 250.000 λιγότερους εργαζόμενους. Σημειώνεται πως το Επικαιροποιηµένο Μνημόνιο προβλέπει ότι η λίστα των Βαρέων και Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων δεν θα μπορεί να περιλαμβάνει πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού της χώρας. Σήμερα στην κατηγορία εντάσσεται πάνω από το 30% των εργαζομένων.

Και τα νέα που έρχονται είναι ακόμα καλύτερα. Σύμφωνα με έρευνες, μισθούς χαμηλότεροι από το 2003 παίρνουν οι Έλληνες σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε η Τράπεζα της Ελλάδας ενώ προβλέπει πως περισσότερο θα πληγούν οικογένειες με μικρά παιδιά και νέοι εργαζόμενοι. Υπολογίζεται πως κατά 14 μονάδες έχουν πέσει οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα, 13,5% στο Δημόσιο και 11,3% στις συντάξεις. Τα χειρότερα έρχονται σύμφωνα με την ίδια έκθεση αφού αναμένονται νέες μειώσεις της τάξεως του 5% με 5,7% σε συνδυασμό με έκρηξη στην ανεργία. Προβλέψεις κάνουν για ανεργία 18% το τελευταίο τρίμηνο του 2011 (1 εκατομμύριο άνθρωποι χωρίς δουλειά). Ακόμη, 3.000.000 άνθρωποι δε μπορούν να αντεπεξέλθουν σε έκτακτα έξοδα της τάξεως των 500 ευρώ. Δραματικά αυξήθηκε η παιδική φτώχεια τα τελευταία πέντε χρόνια με το 2009 να καταγράφονται ποσοστά 23,4% ενώ το 2005 ήταν 19,3%. Παράλληλα, το 13,8% άγγιξε ο κίνδυνος φτώχειας για τους εργαζομένους, δεύτερος μεγαλύτερος στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Και τα χειρότερα έρχονται…

by xamenostoneiro

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Αρέσει σε %d bloggers: