no more….πτήσεις!!!

                           

Η Olympic Air «κόβει» κι άλλα δρομολόγια εξωτερικού. Με ανακοίνωσή της στις 02/03/2011 (http://www.olympicair.com/News.aspx?a_id=2256) προχωράει σε διακοπή των δρομολογίων της στους παρακάτω προορισμούς   Παρίσι (από 02/05/11)  Βιέννη, Βρυξέλλες, Λονδίνο, Θεσσαλονίκη-Λονδίνο ( από 27/03/11).Αντίθετα ενισχύει δρομολόγια εσωτερικού και δρομολόγια σε Βαλκανικές χώρες.Όμως 15 μήνες πριν είχε προηγηθεί η διακοπή και άλλων δρομολογίων εξωτερικου, προορισμοί όπως Βερολίνο , Φρανκφούρτη, Μαδρίτη, Γιοχάνεσμπουργκ που εξυπηρετούν πολλούς επιβάτες κρίνονται ασύμφοροι και πλέον δεν εκτελούνται δρομολόγια.

Η ιστορία της Ολυμπιακής Αεροπορίας αρχίζει στις 6 Απριλίου 1957 με την σύμβαση παραχώρησης της κρατικής αεροπορικής εταιρείας «Τεχνικαί Αεροπορικαί Εκμεταλλεύσεις» (ΤΑΕ) στον όμιλο του Αριστοτέλη Ωνάση. Το σήμα της εταιρείας οι 6 ανοιχτοί ολυμπιακοί κύκλοι, που υπάρχει εως σήμερα, τοποθετείται στα αεροσκάφη της, η εταιρεία λειτουργεί ως VIP, προσφέρει πολυτέλεια στους πελάτες της, αναπτύσσεται, επεκτείνεται και σταδιακά γίνεται  εταιρεία των πέντε ηπείρων..

                            

Η εταιρεία επιστρέφει στο Δημόσιο την 1/01/1975. Από τον επόμενο χρόνο έως και σήμερα η Ολυμπιακή παρουσιάζει ζημιές. Το 2003  αποφασίζεται  από τον υποργό Μεταφορών κ.Χρ.Βερελή η δημιουργία της νέας Ολυμπιακής, δηλαδή οι σημερινές Ολυμπιακές Αερογραμμές, μια εταιρεία «καθαρή» χωρίς χρέη,  οποία κατεβλήθη προσπάθεια να πουληθεί. Η νέα εταιρεία προέκυψε από τις δύο θυγατρικές της Ολυμπιακής Αεροπορίας: την Αερόπλοια και τις Μακεδονικές Αερογραμμές.Η νέα εταιρεία όμως ενοικίαζε τα αεροπλάνα και τις υπηρεσίες εδάφους από την μητρική, με αποτέλεσμα από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της να αρχίσει να έχει ζημιές. Η προσπάθεια πώλησης της «καθαρής» αυτής εταιρείας απέτυχε.

Η πρόταση του Ανδρέα Βγενόπουλου το 2009 να εξαγοράσει την εταιρεία φαίνεται σαν λύση στο πρόβλημα που λέγεται Ολυμπιακή, το οποίο επιβαρύνει κάθε χρόνο τον κρατικό προυπολογισμό με υψηλά ποσά. Μετά από 35 χρόνια λειτουργίας η αυλαία για την Ολυμπιακή πέφτει και από την Πέμπτη 01/10/2009 η Olympic Air αναλαμβάνει τα ηνία στον τομέα των αερομεταφορών για την χώρα μας.Αρχικά ανακοινώνει πως θα πετάει σε 19 προορισμούς εσωτερικού και σε 17 προορισμούς εξωτερικού. Όμως  η Olympic Air αποφασίζει τελικά την διακοπή 54 δρομολογίων που πραγματοποιούσε η Ολυμπιακή.

Ο Πρόεδρος της Olympic Air κ.Γιάννης Καρακαδάς έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Μετά από 15 μήνες λειτουργίας της Olympic Air και με εμφανή πλέον σε όλους τους Έλληνες πολίτες τα αποτελέσματα της προσπάθειάς μας να αναγεννηθεί ο ιστορικός και εθνικός αερομεταφορέας μας, χαράζουμε σήμερα μια νέα πορεία ανασύνταξης, προκειμένου να θωρακίσουμε την βιωσιμότητα των αρχικών μας δεσμεύσεων. Η νέα στρατηγική μας συνυπολογίζει προφανώς τόσο την απόφαση της Ευρωπαικής Επιτροπής Ανταγωνισμού όσο και τη συνεχιζόμενη αναστάτωση στις αγορές. Ωστόσο κεντρικός και αδιαπραγμάτευτος στόχος μας παραμένει η παροχή υψηλότατου επιπέδου υπηρεσιών στο επιβατικό μας κοινό ενώ η ανασυγκρότηση του δικτύου μας θα μας επιτρέψει στο εξής την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των προκλήσεων που μας περιβάλλουν για τη διατήρηση του ηγετικού προφίλ της Olympic Air στην ευρύτερη περιοχή μας.»

                                         

 Δυστυχώς τα χρόνια της πολυτέλειας και της χλιδής έχουν περάσει ανεπιστρεπτί και το μόνο που είχε μείνει να θυμίζει τις ένδοξες εποχές ήταν οι φωτογραφίες των Αριστοτέλη και Αλέξανδρου Ωνάση στους τοίχους των γραφείων της εταιρέιας….

 

 

 by greeneyes

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Αρέσει σε %d bloggers: