Άλλη μια εισαγωγή!

Να’μαι κι εγώ…. Νιώθω λίγο περίεργα, πρώτη φορά που γράφω σε μπλογκ. Όταν τα παιδιά μου είπαν για το αλχημείο, μου άρεσε πολύ σαν ιδέα. Ταυτόχρονα όμως η πρώτη μου σκέψη ήταν: «δεν είμαι σίγουρος αν έχω να πω κάτι, τί θα μπορούσα να γράψω σε ένα μπλογκ;». Τελικά, το ψώνιο του μπλόγκερ/αρθρογράφου/συγγραφέα επικράτησε! Οπότε θα επιχειρήσω κι εγώ να λέω καμιά κουβέντα πού και πού.

Με το τί θα ασχοληθώ είναι βέβαια ένα θέμα! Τί να γράψω;;; Όπως είπα και πριν, δεν είμαι σίγουρος ότι έχω κάτι να πω. Σκέφτομαι να επιχειρήσω να γράψω για πράγματα που διάβασα ή άκουσα και μου έκαναν εντύπωση. Σπουδάζω και δουλεύω στην Αγγλία τα τελευταία 6-7 χρόνια, οπότε ίσως βρω κι εκεί κάποια πηγή έμπνευσης! Θα δείξει!

Αυτά προς το παρόν! Ελπίζω η προσπάθεια της παρέας μας με αυτό το μπλογκ να ευχαριστήσει εμάς και όσους από εσάς το διαβάσουν. Γεια προς το παρόν και θα τα ξαναπούμε!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
