ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΧΑΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ

Εδώ είμαι κι εγώ…χαμένος…χαμένος σε ένα κόσμο που καθημερινά σου επιβάλλουν με διαφόρους τρόπους πως να ζήσεις, πως να σκέφτεσαι και με τι να ασχολείσαι. Δεν έχω σκοπό να κάνω επανάσταση, δεν είμαι υπέρ της ψευτοεπανάστασης μπροστά από έναν υπολογιστή. Θέλω να μπορώ να εκφράσω την άποψή μου απέναντι σε όλα αυτά που βλέπω και αντιμετωπίζω καθημερινά. Σε όλη την ψυχολογική βία και την παραπληροφόρηση που δεχόμαστε όλοι σε όλους τους τομείς της ζωής. Λίγο πολύ όλοι έχουμε τις ευθύνες μας που έχουν φτάσει τα πράγματα σε αυτό το σημείο. Γιατί ο καθένας κοιτάει μόνο το συμφέρον του και τη βολεψιά του αδιαφορώντας για τον διπλανό του, σε εποχές όπου η ανηθικότητα θεωρείται μαγκιά και το προσωπικό κέρδος αυτοσκοπός της ζωής μας. Θέλω να αντιδράσω με το δικό μου τρόπο, να προσπαθώ καθημερινά για το γενικό καλό, να απέχω από όλα τα ΄΄σκουπίδια΄΄ που δέχομαι συνεχώς,να είμαι σωστός και να σέβομαι το συνάνθρωπο, τον εαυτό μου και τον τόπο μου. Και όλα αυτά για να μπορώ να συνεχίσω να ελπίζω και να ονειρεύομαι έναν καλύτερο κόσμο. Μέχρι τότε θα παραμείνω ΧΑΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ. Σε ένα όνειρο που το έφτιαξα για μένα για να ταξιδεύω μόνος μου…

 

by xamenostoneiro

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
